Gästbloggare

2011-08-06 • 11:50:13 / Allmänt / Kommentarer (1)
Hej alla uber fina läsare! Jag Fanny kommer uppdatera denna blogg idag och imorgon innan en annan gästbloggare kommer. Ni kommer få läsa om allt från hiss/diss till åsiktsinlägg o det!

Jag kanske ska presentera mig då? ;)

Jag heter Fanny Jaensson och kommer från bloggen http://hovskrape.blogg.se. Jag är 13 år, fyller 14 i oktober. Jag ska alltså börja 8:an nu efter sommaren på Adolfsbergskolan. Jag är en glad prick som älskar att prata, och pratar hål i huvudet på dom flesta! När jag är med mina kompisar brukar jag vara galen nog att duscha med kläderna på, få nagellack i håret eller hälla mjöl i hela köket!

Jag har gillat hästar så länge jag kan minnas men när jag var 5 år så började jag på Rinkaby ponnyridskola. När ridskolan sedan las ner 2008 så flyttade jag till Karslund, Örebro Fältrittklubb. Där jag går just nu, jag har min skötponny Lille skutt som står där.


Lille skutt
Jag

Hoppas ni kommer gilla mina gästblogginlägg, hare gött! :D

/ Fanny
Kommentarer
Malin

allt bra idag? :D

2011-08-06 // 15:15:03
Hemsida: http://nyylund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen