hej.

2011-08-29 • 19:59:02 / Allmänt / Kommentarer (2)
Blev inge stallet idag :/
Oh jag som ville dit och vara med Tuva, ni förstår , det har blivit en liten tradition, haha, nej, men ingen fattar, men skit i det :p

Skolan var iallafall okej, eller nej, det var skittråkigt -.- har tre läxor eller prov eller vad man ska kalla det, den här veckan, och det är andra veckan ?! ;o

Imorn blir det iallafall stallet efter skolan:) Då är det sporren möte och sen typ nån träff för fnktionärer till fälttävlan i helgen.

Men a, känner att bloggen bara blir tråkigare och tråkigare, men jag väljer ju hellre kompisar och stallet före bloggen ?

//hejdååååå :D


Kommentarer
Tuva

haha fridaaa! men jag kommer bara vara i klund på onsdagar nu..<3333333333

2011-08-30 // 20:01:43
Hemsida: http://tuvasvedin.blogg.se.
isabella

Hej!

Vad ska du göra en dag som denna? :)

2011-09-03 // 08:37:13
Hemsida: http://sixbillionsouls.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen