Hiss/Diss

2011-08-12 • 12:00:00 / Allmänt / Kommentarer (2)
Hej! Nu ska jag Hisa o Dissa lite o jag börjar me DISSEN!







Namn:  Ridhjälm Hi Tech CRW

Pris: 549 kr

Kort fakta: Hjälm i kolfiberlook. Skärm och bakkappa i läderimitation. Justerbar sele. Urtagbart foder som är tvättbart i 30º.
- Lättviktsridhjälm.
- Vikt ca 440 g.

 

 

Alla våra hjälmar är testade och godkända enligt Konsumentverkets CE-normer och EU's krav. EN 1384.


Egen åsikt: En ganska ful hjälm enligt min, inget jag skulle handla direkt:(


HISSEN!






Namn: Ridhjälm Hi-Lite Pro Plus
 
Pris:
649 kr (fast jag köpte min på rea för typ 300 eller nåt :P)

Kort fakta:  Ventilation fram, bak (två ställen) och genom knappen. Fukt leds lätt bort. Otroligt sval och skön. Justerbar sele med klädd bakkappa.
- Klädd med Chamude (microfibermocka) som behandlats för att skydda mot vatten och smuts.
- Mjuk skärm för minskad skaderisk.
- Tvättbart funktionsfoder.
- Ventilation fram och bak.
- Vikt ca 430 g.

 

 

Alla våra hjälmar är testade och godkända enligt Konsumentverkets CE-normer och EU's krav. EN 1384.


Egen åsikt:  Har själv en sån här o jag kan bara säga att jag ÄLSKAR dom här hjälmarna!  as sköna!
Kommentarer
Amanda

Jag tycker den hjälmen du dissade är asfrän! Den är inte så vanlig jämfört med den otroligt tråkiga hjälmen du hissade!

Den är så vanlig och alla väljer den eftersom att man ser inte så konstig ut då!

Den du hissade är otroligt tråkig!

2011-08-12 // 12:16:49
Fanny Jaensson

Håller med Amanda, din du dissade är rätt frän1 :)

2011-08-13 // 09:48:28
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen