IDOLER!:D

2011-08-12 • 14:00:00 / Allmänt / Kommentarer (0)
Tänkte lägga in ett inlägg om IDOLER!  som är ofta väldigt duktiga på sin sak, sjunga, rida eller dansa! Man ser ut till dom o vill bli lika duktiga dom dom!^^ jag vet ju själv för jag har egna idoler, som Jan Brink tex!

Jag älskar att se han rida o han får hästen att liksom "krypa ur skinnet på sig själva".  Han får dom att göra otroliga saker som en piruett o galopp!  man undrar "Hur i hela friden GÖÖR han!?"  man varken bankar med skenkeln, piskar hästen eller skriker att den är dum i huvudet om den inte gör EXAKT som man vill!

Ne, han ser ju att att inte göra nånting! typ att han o hästen läser varandras tankar! o det är sånt jag efter strävar!  att kunna få hästen att gå så!







Fast tja! det är ju en bit kvar men just nu är jag ganska nöjd med det jag har lyckats med
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen