Låååånga dagar !! ;o

2011-08-23 • 21:10:42 / Allmänt / Kommentarer (0)
Nu ska jag berätta om min intressanta dag ;)

Första lektionen var 8då hade vi svenska, sen typ Spanska, sen hemkunskap, Lunch, matte, och sen typ nån dag, typ engelbrektdagen eller nåt sånt, vi var typ indelade i grupper och gjorde lite saker .
Sen sluta vi klockan tre.
En tråkig dag i skolan :p

Sen cykla jag och Maja till stallet, jag skötte om Eddy lite, sen sporrenmöte :)
Och sen vid 7 cykla vi hem ;)

Det var min intressanta dag, har eran dag vart bra ? :D

men a, det här är mina skoldagar:
Måndag: 10.00-15.40
Tisdag: 08.00-14.10
Onsdag: 08.40-15.50
Torsdag: 08.10-15.25
Fredagar: 10.00-14.30

Som ni ser har jag oftast väldigt långa dagar, så uppdateringen kommer inte vara på topp :p Men jag försöker ha kvar bloggen:)
Eftersom stallet och läxor går före bloggen.

Rätt långt inlägg, men nu är det sluuut ;)
Hejdå :D
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen