MY DAY TODAY

2011-08-09 • 21:06:35 / Allmänt / Kommentarer (0)
Godkväll alla Fridas läsare! :D

Idag så kom Fanny till mig o så redigera vi lite bilder från pay & jumpen o sen senare på eftermiddagen så åkte jag till Mynta.

När jag kom till Mynta så tog jag in henne o sedan började jag rykta, hon var nästan inte smutsig alls så det gick jätte fort att rykta henne o så. (eller fortare än vad det brukar iaf)
Idag så tog jag en barbacka tur (för första gången på Mynta), Det var jätte roligt och det gick super bra! Men hon var lite stark på vägen hem men hem är ju hem, alltid roligt att komma hem lixom!
Men jag fick till rättså många skänkelvikningar! Dom blev verkligen bra tyckte jag! :D *stolt tjej här*
Jag blev verkligen vit på byxorna av henne, hehe  :P (det var inte det bästa att ha svarta ridbyxor när man rider barbacka på en "vit" häst)
När jag kom tillbaka till stallet så hann jag bara rykta lite o då började det åska o regna.. Så hästarna fick vara inne. Tur att vi hann komma in!
På vägen tillbaka så såg mamma flera blixtrar men såklart så missade jag dom, hehe, jag kollade på bilderna  mamma tog från idag :)

Bilderna kommer antingen senare ikväll eller imorgon, det beror på när jag orkar lägga in dom på datan :P

Och så jag jag ju att det skulle komma bilder på mina katter o Kasper o Mynta, det kommer imorgon  :)

//Felicia-http://ponniehjerta.blogg.se
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen