Skriver ut bilder :D

2011-08-14 • 18:16:25 / Allmänt / Kommentarer (0)
Nu sitter jag på mammas jobb ochh skriver ut typ tusen bilder, var på hööks förut och kolla på ridstövlar, men jag vet inte vilka jag ska köpa :/ HelpMe !!
Sen var vi på Ikea, köpte några ramar, som jag ska sätta kort i på Eddy :) ♥

Men a, min vecka kommer att se ut ungefär såhär:
Måndag: STALLET!! ♥
Tisdag: Tandlgäkaren;p Träffa Julia i stallet, sen sporrengrej på kvällen :)
Onsdag: Stallet, hoppgruppen :D
Torsdag: Stallet, börjar i en ny grupp:)
Fredag: Antagligen stallet, elleer vara med någon kompis.
Lördag: Stallet ? Sen tror jag typ att vi skulle på nån kräftskiva :p
Söndag: Vet inte ? Någon som vill vara ? :)
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen