skvallerbloggar?

2011-08-07 • 15:13:00 / Allmänt / Kommentarer (2)
Vad tycker ni om skvallerbloggar? Själv så gillar jag dom faktiskt, sålänge dom inte skriver något om mig eller något som är super elakt. Vart faktiskt rätt beskiven när Nellie anmälde Gangnsterponny..Haha, tyckte faktiskt hon var rolig. Men jag kan hålla med om att hon gick över gränsen då och då. Men liksom ingen fattade ju att hon bara drev? Hahha, nejmen jag gillar skvaller bloggar, kul att läsa jue! :D
me and just me...

/ Fanny
Kommentarer
felicia

Jag gillar också skvallerbloggar :P

2011-08-07 // 15:45:12
Hemsida: http://p
Emma

asså, jag håller med dig helt! ganska kul att läsa typ failbilder men inte att personer blir kallade feta o fula! det är att gå över gränsen tycker jag;)

2011-08-07 // 17:33:20
Hemsida: http://crystallheart.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen