Dagen igår :)

2011-08-17 • 11:50:27 / Allmänt / Kommentarer (0)
Kom hem vid 10igår, och var väldigt trött, så orkade inte blogga :p
Men igår kom jag till stallet viid 9, Julia och Ebba kom typ då också, sen hade Julia privatlektion och då tog jag och Ebba kort :)

Julia och Bianca :)
Sen Gick vi ut till hagen och tog kort, Ebba tog kort på mig och Eddy, lägger upp sen nån gång, när jag sparat dom :p Sen kom Tuva, vi målade skötarbordet, och det blev jäääkligt snyggt om du frågar mig , haha ;)
Sen borsta jag Eddy och gjorde rent hans vatten kopp och krubba, Sen vid 6 så hade vi sporrengrej, vi grillade, och, ja, det blev ju som det blev ;)

Såhär går det till när sporren grillar ;)

haha, det var min dag det :D
Idag blir det att åka till stallet, sen hoppgruppen !! :D
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen