Vilka tycker ni?

2011-08-06 • 15:55:00 / Allmänt / Kommentarer (1)


Tretorn advance, gaash så snygga! Skulle göra vad som helst för att få dom, dock kostar dom runt 2000-4000 kr, vilket jag tycker är för mycket för ett par stövlar, men det kanske dom är värda?  Dessutom kan dom lätt gå sönder, säger dom som har sådana.



Ridstövel Winter Steeds, även dessa var otroligt snygga. Dock har dom fått dåligt betyg för att dom läcker in och går sönder...hmm undrar om det är sant? I alla fall, GEEEE MIG!

Jag kan inte bestämma mig vilka jag ska ta o köpa, vad tycker ni? :D¨

/ Fanny
Kommentarer
ems

Dagens Blogg är avslutad och vinnarna är utsedda.

kika in och se om du var en av dom. :) du får gärna anmälla dig igen för nästa dragning i morron! :)

dirrekt länk till inlägget http://emsinthebox.com/2011/august/tavling-dagens-blogg-1.html#comment



hoppas du får en fin kväll :)

puss och kram Ems. :)

2011-08-06 // 21:33:31
Hemsida: http://emsinthebox.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen