1 December

2011-12-01 • 21:41:05 / Allmänt / Kommentarer (2)
↑ Bara för att alla har haft samma rubrik idag, och för att jag fick öppna min chokladkalender !! (Y)

Förlåt för dålig uppdatering, men inte mitt fel, för internet har inte funkat...

Men nu är jag precis hemma från ridningen och det gick jätte bra, Brilliant hade jag och han blev riktigt fin ! Men fråga inte om jag höll på att dö. Jag höll på och spy också för att vi red runt på en liten volt i över 10 minuter, kändes som 5timmar ...

Och igår red jag Ineke, gick halvbra, hon var inte sig själv, men aja.
Sen red jag istället för Smilla, red Barcelona, en storhäst, det v ar evigheter sen jag red storhäst på ridskolan och det kändes annorlunda,, efter att ha suttit på Ineke, hon var rätt svår men om jag rider henne mera nån gång så skulle det nog gå bättre :p Men det var kuuul.

Imorn kanske jag åker till min moster och rider om jag hinner, annars gör jag det nästa vecka.

Rätt långt inlägg, hoppas någon orkade läsa.

ByeBye, imorn är det fredag 2 December (y)


Träffade denna fina vän idag och pratade minnen så vi grät av skratt ;) hahaa, guud
Kommentarer
sandra FOTOBLOGG!

fin blogg! :)

2011-12-02 // 16:51:22
Hemsida: http://saandrasfooton.blogg.se/
V I C K Y D I S C O

Nu är veckans blogg vinnaren uppe! :D Kolla in om det är du <33

2011-12-02 // 18:44:54
Hemsida: http://vickydisco.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen