EDDY(L)

2011-12-23 • 18:48:28 / Allmänt / Kommentarer (1)
HejHej!! :)

Åkte till stallet vid halv ett, tog kort på hästarna i hagen tills mina tår dommnade bort och frös till is, så jag fick spola dom i varmvatten, hahhahaha ;)

Sen red jag Eddy, gick mycket bättre än igår och ibland var han fiiiin. Julia tog kort, så kommer bilder:)'

Sen red jag istället för Ebba i dressyrgruppen, skulle rida Brilliant, när vi hade skrittat en stund, så kommer Helga med Chasmin och säger att Brilliant ska gå HK, och det visste dom inte innan, hha, så fick hoppa upp på Chasmin och rida henne, har inte ridit henne på evigheter, men det gick rätt bra, fast i galoppen rusade hon iväg lite ibland, men annars var hon rätt fin tror jag:)

Nu ska jag gå och göra någonting!

Hejdååååååå


Förresten, jag kan lägga upp några utav bilderna som Julia tog på mig och Eddy idag:


Två bilder iallafall, nästa vecka ska jag försöka få med mig någon som kan fota igen :D

Nu: Hejdååå!
Kommentarer
Fanny Jaensson

ska du rida med felicia som ska rida igång kasper? isf kan jag fota er! :D <3

2011-12-24 // 16:12:07
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen