HEMMAAA!!

2011-12-20 • 17:32:16 / Allmänt / Kommentarer (1)
Jaaa, jag är hemmaa :D

Åkte från hotellet vid fyra imorse/natt, sen 7timmar i flygplanet, och nu sitter jag här (y)
Det var riktigt skönt där, det var riktigt bra väder också varje dag och hotellet var toppen,men vad säger man ? Borta bra, men hemma bäst. Skönt att vara hemma och taggar imorn då jag får träffa alla underbara saknade vänner, eddy, Ineke och ridning ! Vi byter hästar och jag önskade ju inte, så ingen aning vem jag får.. Det är ju alltid spännande ;)

Som nin kanske fattar, så har jag mååååånga inlägg på bloglovin att kolla på efter att inte vart inne på en vecka ..., så jag har att göra ;)

kommer lite bilder, kanske kommer mer nån annan dag:)


Jag vill ha en papegoja ! ;o

Jag och lillebror ♥


Den dagliga lunchen (y)


Dom var fan läskiga ;0 Och så spela dom skitläskig musik :(



Kommer mera biilder, under vattnet ;)



Hejdåååå !!
Kommentarer
ellenmolin - satsande travtjej

hoppas du har haft det bra!

kolla in på min blogg och kolla och kommentera!

jag följer din blogg vi bloglovin, följ min med?

2011-12-20 // 18:32:41
Hemsida: http://resultoflove.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen