INTERNET (Y)

2011-12-14 • 22:55:00 / Allmänt / Kommentarer (2)
Hej mina finfina vännor, nu har jag hittat internet !

Sitter på Teneriffa och här är klockan 21:55

Dagen har mest spenderats solande vid poolkanten och i poolen, och jag har ätit minst 7glassar ... Så förvänta er inte att jag kommer att vara smal när jag kommer hem! Men har man semester så har man ? ...
Det går väll inte sådär jätte bra med mina bruna ben, dom är mest röda, men det har ju bara gått en dag ! Känns som om det har gått minst 3år ;)
Nej, nu ska jag ner och hämta slasch!!

Hejdå, saknar mina fina vänner !!

//FRIDA PÅ ANDRA SIDAN JORDEN



Miss yooooooooooooou
Kommentarer
Cajsa

Hejsan hoppsan! :D

Har du en iphone eller känner någon som har det som du vill överraska med en liten present!?

Då är det så att jag lottar ut ett valfritt skal till en vinnare på min blogg! :D http://cjssong.se/2011/december/vinnare-av-biobiljett-samt-ny-tavling.html

Chansen att vinna är för tillfället ganska stor då ingen är anmäld än och man behöver inte ens skriva om tävlingen på bloggen! Nice va!? ^^ Skynda dig och va med! :)

Hitta dig för övrigt på bloggriket. ;-)

xx Cajsa

2011-12-15 // 18:01:49
Hemsida: http://cjssong.se
sofia larsson<3"

din jäääääääävel, saknar dej i skolan ju:(

men dududu på onsdag nästa vecka ska vi gå på bio, den här arthur i 3D, hänger du på? om du kan alltså, massa kramisar, kom hemmmmmm!<3

2011-12-15 // 18:41:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen