John Whitaker !

2011-12-03 • 21:10:55 / Allmänt / Kommentarer (2)
HejHej !!

Idag har jag hunnit vart i några affärer, köpt jul klappar, och ridbyxor på Till Häst. På nån affär som jag inte kommer ihåg köpte jag en Pippitröja och tre linnen.
Och på Till Häst köpte jag röda Whitaker ridbyxor snacka att jag är glad !! :o och ett par ridstrumpor.

Sen åkte familjen hem till mormor och morfar med mina kusiner, det var trevlans (y)  

Har precis provat skidor till imorn, hahahahahahahah, repetion till Lucia Showen imorn, kommer antagligen ta typ hela dan så, men a.

NU ska jag sätta mig framför Tvn med familjen !

//FRIIIIDa


Ser ni vem det äär ? (y)
Kommentarer
gabriella

Hejsan, har skaffat ny design & header, vad tycker du? :D

2011-12-03 // 21:58:43
Hemsida: http://gabriellakajrups.blogg.se/
gabriella

sv: tack! Detsamma måste jag säga! <3

2011-12-03 // 22:07:47
Hemsida: http://gabriellakajrups.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen