KAMERAVÄSKA

2011-12-25 • 23:11:17 / Allmänt / Kommentarer (1)
HEJ!!

Nu har släkten åkt och jag kan blogga vid datorn ;)

Imorse åkte jag och pappa till Media Markt och köpte en kamera väska+UV filter till nya objektivet, en riktig bauta väska som nästan alla mina julklappspengar gick åt till .. menmen, den kommer ju andvändas!


Väskan↑

Innuti, och kameran fattas ju, eftersom det är den jag tar kort med ^^ Riktigt bra väska faktiskt, många småfack och sånt, så jag får med sakerna! ;)

Hejdåå!

OCH DET BLÅSER STORM OCH JAG ÄR RÄDD.
Kommentarer
Maja

Kosta väskan nästan 1600?

2011-12-26 // 00:29:56
Hemsida: http://majajanson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen