LANDELA

2011-12-26 • 17:40:24 / Allmänt / Kommentarer (1)
Hej alla Muppar !!

Imorse, eller ja, vid 10, skjutsade morfar mig till Wittvång, mötte min moster som hade med sig hennes Landela och unghästen Clerran.
Jag började rida, på Landela (Det går inte att rida Clerran samtidigt) och det gick rätt bra, men så känslig häst! Om jag kollade ner, bara någon sekund så stannade hon, för hon inte visste vart hon skulle, lutade man överkroppen bara jätte lite, så svängde hon. Riktigt rolig häst, har ridit henne rätt många gånger, och det här var nog det bästa:)
Sen skulle moster rida Clerran, haha, så sööt häst, hon trippade, och då menar jag verkligen trippade, huvudet högt och böjt och svansen upp;) Såg nästan ut som om hon gjorde Piaf och Passage;) Så det var ju inte jätte lätt för Annelie att hoppa upp, sen när hon väl kunde sitta upp så börja hon bocka, inte sådär små chettis bockningar, utan riktiga, fast för att hon hade så mycket energi, haha , sööt häst:D

Sen följde jag med dom hem, skötte om hästarna lite och så, sen kom jag hem för ungefär 2timmar sen.

Nu ska jag sätta mig och kolla på film med lillebror!

(Kommer bilder sen, från i onsdags i hoppgruppen)

//FRIIIIIDA//

Kommentarer
Fanny Jaensson

vad roligt! :D <3

2011-12-26 // 23:20:18
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen