LUCIA SHOWEN

2011-12-11 • 19:32:46 / Allmänt / Kommentarer (3)
HEJJ!!

Sorry, men sov hos Tuva igår, så kunde inte blogga !

Idag iallafall var det ju Lucia Showen, vi åkte till stallet vid halv 9 imorse och fixade till showen, sen bara rullade det fram, haha, nej men vi gjorde massor, sen började showen klockan två, På hällefors nummret hade jag ju Ineke, vi red gymkahna, Det var piss kul!!! Mitt lag var indianer, oh gud vad kul det var, alla hästarna blev as taggade !
Vi körde dom hära grenarna:
1. Race framm och tillbaka
2. Slalom, lämna borste, Race tillbaka
3. Två hinder, race tillbaka

Ineke var gryymt duktig (a) ♥

Sen, hahahhaha, åkte jag, Smilla och Ebba SKIDOR i ridhuset ! ;o
haha, gud, det var också grymt kul !

Sen efter fixa vi lite, sen åkte sporren till Pizza hut, så nu sitter jag med en aldeles för tjock mage full med Pizza och glass...

Bilder från idag, Pappa är fotografen(inte världens duktigaste) :


Indianerna !

Hahahaha! Norsk, Dansk och Finsk ;)

Dör x 1000 hahaa

En gryyyym dag iallafall, och alla är så sjukt jäkla knäppa ♥
Kommentarer
Tuva

hahha hos miggg....;)

åh bästa bildernaaa! loveu,, fett kul vare idag!:D<3333333333333333333

2011-12-11 // 20:11:27
Hemsida: http://cavallii.blogg.se/
Fanny Jaensson

hahha söta bilder! :D <3

2011-12-11 // 22:58:11
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/
Emma

fina bilder:)

2011-12-15 // 18:07:09
Hemsida: http://crystallheart.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen