ÖNSKELISTA

2011-12-21 • 07:00:00 / Allmänt / Kommentarer (0)
Har faktiskt inte någon typ önskelista, önskar mig rätt mycket, men några av sakerna:

Objektiv (Eller iallafall lite pengar till det ..)
Presentkort (Hööks, m.m)
Kavaj
Närbilds filter, till kameran
Racesafe ridväst
Kingsland väst (Inte säkerhetsväst)
Ridstövlar Fast jag vet inte vilka:p)
Photoshop Elements
Motljusskydd till kameran (Har tappat bort mitt ..)
Ridbyxor

Det var några saker jag önskar mig !

Och när jag gör min önskelista, kommer jag på att jag inte köpt en ända julklapp .. Stress gånger tusen.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen