Tjajaaaa

2011-12-16 • 19:11:46 / Allmänt / Kommentarer (2)
Hej mina kära vänner !

Sitter här och har ont i ögonlocken för jag visste inte att man skulle ha solskydd där, så dom är röda, men skit samma.

Igår tror jag det var, så badade vi mest och så åkte vi upp på "stan" en sväng och sen var det typ någon konstig papegoj show, haha, jag vill ha en papegoja ! ;o Idag har vi mest badat och solat, varmaste dagen, tror jag dör av värme ! Haha, men jag ska inte klaga på värmen !

Ni kan få några bilder sålänge, om internet vill sammarbeta!

Dom ville inte sammarbeta ! Ni får bilder när jag kommer hem istället, altså tisdag eller onsdag !

Hejdå och ha det så bra !

Kommentarer
Fanny Jaensson

du skriver " ja är med " så kanske det blir du som får din blogg helt om fixad!



lottar ut en idag ;)

2011-12-17 // 11:28:06
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/
lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

Hej! allt bra med dig idag? :D

2011-12-19 // 12:24:27
Hemsida: http://babustyle.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen