Råttor ;)

2011-07-24 • 19:03:24 / Allmänt / Kommentarer (1)

Hejj:D Sorry, men hann inte blogga imorse, åkte hem från landet och sen vid 2 åkte jag till stallet och träffade Leo och Tuva :D Vi gick och fota hästarna och lite så, sen gick vi till Eddy<3 Saknat honom som.., ja, jag vett:p
Men sen träffa vi Ebba , Elin och Lisa och satt och prata med dom en stund, sen var jag tvungen att åka hem. Vi åkte till ica och handla, och fick med mig tidningen "Digital Foto" :D Rekomenderas, för er som fotar dårå :p

Men aja, kommer lite bilder på mina kusiners råttor ;)


hihi, såå söt :´)



Hon sitter på min axel (:

Den andra råttan :)


Sista bilden :)
Om ni frågar mig så tycker jag att dom är gymt söta :´)

Kommentarer
Tuva

åH råttor, söta men läskigaaa.... <33333333

2011-07-24 // 22:02:14
Hemsida: http://ventootuva.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen