(:(

2011-11-15 • 15:03:28 / Allmänt / Kommentarer (1)
Hej alla!
Idag har vart en riktig skitdag och dagen är verkligen inte slut. Åker till stallet om en timma eller så, hoppas det blir bättre, där får jag iallafall träffa älskade Eddy och några roliga och älskade människor och sporrenmöte.

Om ni undrar varför min dag inte vart den bästa ? Jo, dagen började med att min cykel fick en smäll så den är vell inte sådär jätte frisk nu om man säger så, och min tumme fick också en smäll.
Haha, aja, jag är vell lyckad eller något sånt.
Sen mådde jag skit på sista lektionen som var dans, pågrund utav en sak, så jag kanske inte var så jätte peppad på att göra pirruetter och hårda rörelser.

Men aja, shit happens och alla kan ju ha en dålig dag ?

Nu taggar jag att träffa roliga människor och en saknad och älskad Eddy, så med detta avslutar jag detta roliga inlägg.

//Friiiiiida

Juste, nämnde jag att vi gjorde världens äckligaste pastasallad på hemkunskapen ?



Kanske inte jätte svårt att gissa vilka som däljer sig i mörkret ...



Avslutar med att tipsa om en skitbra blogg som skrivs av två satsande och riktigt duktiga ryttare Tuva och Julia, bloggen heter http://cavallii.blogg.se och jag tycker att alla kan ta och kolla in den nu och börja följa den, för den är verkligen jättebra !!

Kommentarer
felicia

Sv: Vad bra att du blev glad! :D Ja, du kan ta det om du vill ;)

Hehe, varsågod! :D<3

2011-11-16 // 07:14:37
Hemsida: http://ponniehjerta.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen