Gästbloggar lite på fridas blogg sådär i smyg

2011-11-03 • 20:32:04 / Allmänt / Kommentarer (0)
hej alla fridas läsare ebba här! jag är en fjortonårig tjej som precis som frida som lever för hästarna och jag är i stallet ungefär lika ofta som henne. Värdelöst vetande om mig är att jag skrattar väldigt ofta, helst lyssnar på coldplay, älskar att fota och somsagt älskar ridningen. Ni hittar mig på min blogg

Frida är världens härligaste (och galnaste) tjej. Lägg ihop grym humor, otroligt snäll och bra på att lyssna och bry sig så har du frida. En riktigt bra bästavän är du och jag är så glad att jag har dig!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen