Springande höns utan huvuden...

2011-11-28 • 20:09:21 / Allmänt / Kommentarer (0)
Det långa inlägget jag precis skrev försvann.
KUL!

Men ni får ett kortare dårå.

Efter skolan åkte jag, Loo och Johanna hem till Kajsa, vi lyssna på julmusik och åt pepparkakor (y)
Ni är verkligen saknade till 1000 !

Sen cykla jag hem och då var mina kusiner här, vi åt kyckling, ris och Currysås (L)

Nu antar jag att jag måste göra läxor.

//

.


Bilderna på mig och Ineke är från i onsdags och är fotade av Hovskrape 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen