2 - Hur det senaste ridpasset gick

2011-10-21 • 20:39:00 / Allmänt / Kommentarer (0)

Igår var det då, på Brilliant, det var rätt länge sen jag red honom så jag var ju inte riktigt van, men det gick halvbra, vi gjorde förvänd galopp och det gick bra varje gång, och framdelsvändningarna gick rätt så bra, så jag är vell halvnöjd :)

Sorry, ingen bild



1 - favoritutrustning/Kläder när jag rider
2 - Hur det senaste ridpasset gick
3 - Vad jag har ätit idag
4 - Vad jag ska göra under veckan
5 - Favorit outfit ur garderoben
6 - favoritmat
7 - favorit outfiten till häst
8 - favorit outfiten till människa
9 - Rida ut - rida inne?
10 - Väst - inte väst?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen