6 - alla hästar i stallet

2011-10-08 • 18:35:00 / Allmänt / Kommentarer (0)
Örebro fältrittklubb:

Eddy
 Brik
Ultimo
 Lille Skutt
 Gormet
Rizzla
 Charm
Royal Gold
Tiger 2
Lollipop
 Leroy
Nätto
Horsa
Doris
Lilla regnbåge
 Gazella
Michelle
Puh
 Adam
Petit Fleur
Vento
Ponsse
 Bianca
Kasper
Stina
 Barcelona
Oliver
Ferrari
 Lorentino
Dahlia
 Jigsaw
Prince
Chasmin
 Vivaldi
Sivan
Costa
Ineke
 Tiger
Glow
 Jim
Wendy
Copico
Batosta
 Zebben
Brilliant
 Suise
Patric
Tammie

Är rätt säker på att jag glömt någon , men aja. Nlev lite konstig ordning ;)



1 - En favoritbild på din häst
2 - När och varför jag började rida
3 - Det här behöver jag träna mer på
4 - Det här är jag bra på
5 - Favoritbilder jag tagit
6 - Alla hästar i stallet

7 - En sak som aldrig får hända
8 - Min största rädsla inom ridsporten
9 - Om du skulle få byta liv med nån bloggare, vem skulle det vara och varför.
10 - 10 saker du kanske inte visste om mig
11 - en låt som påminer dig om en häst du älskar
12 - min favoritgren
13 - min högsta dröm
14 - saker du gör dagligen
15 - varför hästar och ridning får mig att må så bra?
16 - en bild som gör dig lycklig
17 - hoppning eller dressyr ?
18 - så här vill jag att mitt liv ska se ut om 20 år
19 - något jag vill göra
20 - mål med ridningen
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen