Life would be so much better if I saw you every day instead of you ....

2011-10-27 • 22:05:39 / Allmänt / Kommentarer (0)

... Jag älskar er, don't forget It .



Ridningen idag på Brilliant gick rätt bra :))

Vi övade på att känna att man har rätt sittben och rätt galopp och sånt, så vi blundade när vi fattade galopp och så, det gick faktiskt riktigt bra och jag hade mycket bättre sits när jag blundade , det var iallafall kul och lärde mig riktigt mycket.
Men jäklar vad varmt det blev ;o Trodde jag skulle dö av värme ...



Nej, nu ska jag träna det sista inför proven imorn och vila min kropp och hjärna.
Sov gott allahoppa.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen