Någon lista

2011-10-15 • 16:54:49 / Allmänt / Kommentarer (4)
namn - Frida
högerhänt/vänsterhänt – Höger
värsta ovanor – vet inte :p
stjärntecken – fisk
skostorlek - 38-39
är dina föräldrar skilda - nej
skor idag - Svarta converse
svagheter - ?
rädslor - spindlar, mörker
mål för året - Vetitne :p
det första du tänker på när du vaknar - Oj, jag måste upp
bästa kännetecken - Kan bli helt crasy
FAVORIT
färg - Gillar typ alla färger
mat - Spaghetti och köttfärssås
sport – Ridning
djur - Häst
glass - Magnum
affär - Bikbok tror jag
sallad – Majs!!
skådespelare - Vet inte.
låt - Vet inte gillar typ alla :p
nummer - 12
årstid - sommar, julen
parfym – ?
Hmm:
vad vill du bli när du blir stor - Fotograf eller någonting med hästar
vem av dina vänner är mest lik dig – Ingen aning
vem är mest högljudd - haha, dom flesta (y)
vem får dig mest att skratta - Typ alla i sporren ! ;)
villken kompis har du känt längst – Matilda
vem är blygast -
när grät du som mest - När en viss person gick bort
bästa känslan - när jag är med dom jag älskar mest och när det är sådär sjukt kul på ridningen
värsta känslan – När folk sviker
vart vill du bo i framtiden – Sverige
hur länge tror du att du kommer leva - Inte vet vell jag
HAR DU NÅNSIN
varit kär – Yes
blivit dissad - No
rymt hemifrån - haha, alla har vell sagt att dom ska rymma hemifrån när man var liten, och så går man ut med en favoritsak 20 meter från huset ;)
sovit utomhus - ja
gråtit i skolan - ja
spytt i skolan - nejj
velat bli modell - Nej
gjort något dumt som du skrattar åt idag - Har jag säkert
sett en död människa – Nej
druckit alkohol - Nej
använt droger - Nej
ätit sushi - Usch nej
retats - ofc
DU
svär - Alla gör vell de nån gång
sjunger bra - Nej, verkligen inte ;)
duschar dagligen – Nej
vill gå på högskola/universitet - Ja
vill gifta dig - Om jag hittar någon jag vill gifta mig med :p
tror på dig själv – Nej, har riiktigt dåligt själförtroende
kommer överens med dina föräldrar - Ibland
gillar åska - Nej, men det kan vara rätt mysigt ;p
spelar något instrument? - nej
sjunger i duschen - ibland
THIS OR THAT
pepsi/cola
mc donald’s/burger king
choklad glass/vanilj glass
jordgubbar/blåbär
kött/veg.
Tv/film
gitarr/trummor
adidas/nike
kakor/paj
KAN DU
gå ner i splitt – nej
skriva med båda händerna - haha, tror det :p
blåsa en bubbla – Ibland ;)
rulla din tunga i en cirkel – cirkel ?
nudda näsan med tungan - Nej ;o
dansa - ja
äta vad du vill utan att oroa dig – va?
VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
du nuddade - Lisa, my coussin
du pratade i telefon med - Matilda
du smsade med - Matilda
du kramade - Kajsa tror jag
du skällde på - Pappa ;)
SENAST DU
skrattade – 10minuter sen
grät - vet inte
filmen du såg - vet inte ;p
tuggade tuggummi -
drog ett skämt - Igår ;)
sjöng en sång – I går
VAD
Ser man utanför ditt fönster - Gatan och hus
Har du på dig – Jeans, svart linne, randig tröja
Gör du just nu - Skriver den hära saken och lyssnar på musik
RANDOM
vilket land/städer skulle du vilja besöka - USA, Hawaii, Island
hur många kuddar sover du med - 2
dricker du mjölk - yees !!
person du hatar mest - Tar inte upp det här
vilket är det värsta vädret - Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder , haha, nej men man kan göra ett dåligt väder till något roligt ;)
Kommentarer
Tuva

sv; okej men på måndag då? då kan du få prova rida oxå, för jag kan ta alven på tur oxå rider du brevid;)<3333333333

2011-10-15 // 17:19:26
Hemsida: http://tuvasvedin.blogg.se/
Isabelle :]

Vad ska du göra ikväll? ;)

2011-10-15 // 17:36:49
Hemsida: http://isaloll.blogg.se/
Isabelle :]

Sv: Vet inte heller :P

2011-10-15 // 17:51:51
Hemsida: http://isaloll.blogg.se/
Maja

sv: var det typ vid i drotts huset, där vi spelade typ handbolls 5:an

2011-10-15 // 18:14:33
Hemsida: http://majajanson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen