What would I do whithout you ?

2011-10-07 • 08:49:26 / Allmänt / Kommentarer (1)
Sorry för att det vart dålig uppdatering menmen, har ju ett liv också.

Igår  red jag iallafall Ponsse, vi hoppade och han har aldrig, fast sen när vi börjat hoppa lite så blev han piggare :p
Ebba fotade, så kommer bilder, men det kändes som om jag red som en... anka kanske ?  Nejmen, ni förstår.
Ebba var ju också i stallet, så satt och pratade om allt och inget med henne ♥

haha ,   bara för att jag kan göra flera saker samtidigt !







Fina Ponsse ♥

//Nu måste jag träna det sista till proven vi har idag !
Kommentarer
Emma

fina bilder:D

2011-10-07 // 09:47:37
Hemsida: http://crystallheart.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen