Hagel.

2011-09-01 • 21:43:31 / Allmänt / Kommentarer (0)
Tjenixen !!:D

Igår red jag ineke i hoppgruppen :) Kändes jätte bra, men det såg nog inte så bra ut ;)

Idag då, skolan var okej , sen skulle jag och maja cykla till stallet, när vi cyklat typ halvvägs, så börjar det spöregna, alla i örebro såg vell det ? ;) Så vi ställde oss i en tunnel och väntade, men det slutade jju aldrig och vi ville till stallet, så vi fortsätter, och då börar det ju såklart att hagla!! ;o gjorde ju skit ont !! Så vi ställde oss i slla busshållplatser ;)
Och sen när vi äntligen kom fram kan man ju snacka simbasänger eller vad ?! haha, altså i skorna, och sen går inte min väska att stänga heller, satt a, ni kan ju förstå ;)
Men a, sen böt vi om, och ridkläderna var torra !! (Y) Sen träna vi inför proven imonr, Spanska, Engelska, och Svenska. Och när jag tar  fram Spanska boken, så är det hagel i den ?! ;o haha, det hade tydligen inte smält än :p
aja, sen red jag ponsse, gick verkligen inte bra, ibörjan gick det inte att ställa i vänster, han är så jäkla stel, sen skulle vi göra skänkelvikning, gick ju inte jätte bra ;p men aja, lite bra gick det vell. (och ett minus i kanten var ju att ja var jätte trött också -.-:p)

detta blev ett låååångt inlägg:p




Jag och Ineke igår :)
Foto: Fanny
Hon är lite kraftigare eller vad man säger, men så sjukt rolig häst altså !!!!!!! :D
om ni vill se mer bilder från igår: Klick häääär :)

ByeBye //
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen