Ineke is funny :D

2011-09-07 • 20:43:20 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hejsan :D

Red Ineke idag i hoppgruppen dårå som vanligt :) Vi hoppade inne, det var typ evigheter sen ;o
Men a, det gick rätt så bra, det var typ 3 galoppbommar på två ställen, och sen två räcken och studs med tre hinder, sen hoppade vi allt i typ en bana :)
Hon blev väldigt stressad ibörjan, hon blir lätt det, men jag fick henne lugn sen, Altså när jag såg Ineke i hoppgruppen förut så ville jag typ aldrig rida henne, men nu rider jag henne, och hon är ju grym :D  Så sjukt rolig och personlig !! ;D

Hejdååå :)



Två "gamla" bilder på mig och ineke :)
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen