Maybe not updade tomorrow.. ;)

2011-09-10 • 21:08:09 / Allmänt / Kommentarer (2)
Hejsvejs !! :)

Vart med kusiner typ hela dagen:)
Och imorn ska vi på SM i enduro (motorcykel i typ skogen:p)  i Enköping för min kusin är med, men mamma och pappa har ju kameran och det är inte bra !!! ;@ Men aja, antar att det är en till enduro tävling nästa helg, och helgen efter det, och helgen efter det, och......... ;)

Men a, så det blir inte så mycket uppdaterning, kanske blir ett inlägg imorgon kväll, men a, får se :)

Hare bra // Hejdå !!
Kommentarer
llouise

svar : haha , ah jag tror jag fattar men om du lägger ut på bloggen om vilka bilder du har så göra jag typ en testblogg. & sedan får du kolla om vad du tycker om den, låter det bra? :) <3

2011-09-10 // 21:37:31
Hemsida: http://llouiseericsson.blogg.se/
llouise

sv: haha , neje. det är du som bestämmer det är lungt ;) <3

2011-09-10 // 21:47:06
Hemsida: http://llouiseericsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen