Ont i huvudet

2011-09-14 • 20:15:11 / Allmänt / Kommentarer (1)

Skolan idag var riktigt seg och mådde inte bra, ont i huvet och sånt.
Sen åkte jag till stallet,  hoppgruppen, red Ineke, Åsa var sjuk :( Så vi hade någon annan,  det gick inte så bra, är sjukt besviken på mig själv för jag vet att jag hade kunnat rida bättre. Men Hade fortfarande ont i huvudet så jag kunde inte riktigt konsentera mig, men aja, får försöka rida bättre nästa gång.

Vi red typ som en bana , ritade en riktigt fin teckning på det :

;D dom där två som står bredvid varandra, var det ett galoppsprång emellan .

Har fortfaraande ont i huvudet och i halsen, men a, går till skolan imorn ändå, annars kanske jag inte får rida ?


Fem
läxor, så nu måste jag göra det -,-

hejdå//

Kommentarer
Fanny Jaensson

SV: det får du fråga henne ;)

2011-09-15 // 16:48:03
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen