Pönsse :D

2011-09-08 • 22:06:15 / Allmänt / Kommentarer (1)

Snabbt inlägg för jag är trööööött !!

Red Ponsse som vanligt, han är väldigt stel i vänstersidan, men tillslut fick jag loss honom ;)
Och så skulle vi ju göra skänkelvikning, och det behöver vi vell inte prata om hur det gick :p
Men aja, annars tycker jag att det kändes okej, och i slutet gick han rätt fint :)
Det vaar iallefall roligt !! :D

//See ya .

Fick nyss reda på en inte direkt rolig sak...., hoppas bara det kommer att gå bra.. ♥

Kommentarer
Tuva

vadvadvadvad är roligt och hoppas gå bra?<33333333333333

2011-09-09 // 19:46:08
Hemsida: http://tuvasvedin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen