Terräng :D

2011-09-28 • 20:57:50 / Allmänt / Kommentarer (1)
Fick en komentar om att bildern apå hästarna var sjukt dåliga och att man inte ens såg mularna, att man inte såg mularna var för att jag laddade upp bilderna i för hög bredd eller vad man säger, så egentilgen syns mularna. Och att bilderna var dåliga , har jag sagt attt jag är en duktig fotograf lixom ? Det ända jag sagt är att jag älskar att fota, men alla måste inte tycka att bilderna är bra ?

Aja, skitsamma. Idag på ridningen gick det iallafall rätt bra :D Red Ineke, vi hoppade terräng :D Ineke , säger bara att jag blir förvånad ;o HOn är grym :D Kommer bilder när jag köp och fått dom :)

Imorn är det ridning igen, tror jag ska ha Ponsse och tror vi ska hoppa :)


"GAMmal " bild på mig och Ineke.
Oh jag vet, har aldeles för långa stigläder och sitter som skit men jag brukar ha bättre sits :p

//
Kommentarer
Tuva

fick oxå typ en sån kommentar, att någon inte hoppades att jag skulle ta skötarkorten nästa gång för att dom var suddiga. men det var dom som frågade mig och ellerhur man har ju lixom inte sagt att man är en bra fotograf?<33333333333

2011-09-28 // 22:31:24
Hemsida: http://tuvasvedin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen