Full Rulle

2012-04-29 • 12:37:44 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hej allesammans!

Är fortfarande hos min mormor och morfar, går bara runt och har det chill liksom. Samuel och Felicia har åkt tillbaka till Västerås så det är bara jag Edvin och min kusin Filip kvar nu + Filips mamma och pappa såklart. Har verkligen haft grymt roligt som här två dagarna. Just nu är det bara jag, Edvin, mormor och morfar hemma men dom andra kommer snart. Då ska vi väl hitta på något riktigt skoj (y)

Nu när inte Frida bloggar, så tänkte jag. Är det något speciellt ni vill att jag bloggar om?


/JB
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen