@Hemma

2012-04-07 • 17:13:21 / Allmänt / Kommentarer (1)
Precis kommit hem från landet!

I förmiddags följde jag med mina småkusiner och lillebror när dom gick påskmänniskor, hihi, för söööta? :´)

Nu ska jag sätta mig och redigera bilder på skötarna, och sen på Smilla och Brilliant, som kommer upp här, så hon kan få dom!

Nu måste jag gå, hejdåå!

Och så ska jag äta mitt godiiiiis som jag fick av snälle herr påskhare imorse!:D höhö


Gammal, och då menar jag gammal, bild på mig som jag nyss hittade! haha
Kommentarer
Julia

Bilderna på mig och Ferrari dååå?:*<333333333333333

2012-04-07 // 18:46:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen