Hunger games!

2012-04-22 • 13:04:11 / Allmänt / Kommentarer (1)

Jag och Julia ska snart dra oss upp på stan för att möta Smilla och vi ska se Hunger Games (y)
HAr tyvärr inte hunnit gjort tidsinställda, men när jag kommer hem så ska jag verkligen försöka sätta mig och blogga massor!

Men för att det ska bli bra uppdatering, så får ni mer än gärna ge Önskeinlägg, det är ju trots allt er jag bloggar för, och då ska ni få vara med och tycka!:D  Ni får önska verkligen vad som helst!

Nej, ni får ha en toppenbra söndag så hörs vi ikväll, hejsvejs!

©Fina Landelas öga..;)

Kommentarer
Fanny Jaensson

Nu är veckans blogg avgjord, gå in och kika om det vart du! Passa även på att anmäla dig till den nya omgången, lycka till! :D



Kram

2012-04-22 // 15:51:35
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen