Julia häär!

2012-04-28 • 17:57:00 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hejhej!
Som Frida har skrivit i ett tidigare inlägg, så är det ju jag (Julia) som ska blogga här medans hon är i London. Är riktigt avundsjuk på henne.. Vill ju också dit!
Kan ju berätta lite om mig så ni vet vad jag är för människa!
Jag är en 14årig tjej från Örebro. Jag är riktigt spraliig och knasig som oftast är glad. Min humor är nog den bästa i hela världen. Fast det är nog bara jag som tycker det, har jag kommit fram till... Såhär ser jag ut:
Jag går på Lillåns skola 7-9 och trivs bra i min klass. Den är väl ganska skum men tycker om den ändå. När jag inte är i skolan, så är jag ofta med mina härliga vänner, tar kort, sitter vid datorn eller det jag älskar mest är i stallet med mina härliga vänner. Jag rider i en hoppgrupp på onsdagar 18.30 och jag brinner verkligen för hoppningen. Känner mig så sjukt fri och det är bara så häärligt. Jag brukar tävla lite hoppning inom klubben och på senaste tävlingen kom jag tvåa:D Bilden under är från den tävlingen.
Jag rider inte bara i hoppgruppen utan jag rider också i en dressyrgrupp. Sen jag började i dressyrgruppen för ungefär ett år sen, så har jag utvecklats inom min ridning sjukt mycket. Jag tycker också att det blir roligare och roligare med dressyr. Jag brukar även i dressyr tävla lite inom klubben. Mina senaste insatser är jag riktigt nöjd med. Vann en hel cup och på bilden nedan så är den tagen från sista cup omgången.
Nu vet ni lite mer om mig,  och om ni vill veta mer om vad jag gör på dagarna så¨kan ni kika in på min egna blogg www.jbjrck.blogg.se!
Vi ses mer imorgon så ska ni få en hyffsat bra uppdatering från mig! HAJDÅ!
/JB
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen