Mina ridstövlar!

2012-04-28 • 00:01:00 / Allmänt / Kommentarer (1)

I söndags (tror jag det var) när jag red clerran, så gick mina ridstövlar sönder, altså själva dragkedjan gick upp där nere! om ni fattar, altså det blev typ ett hål!

Och igår åkte pappa till Hööks för att kolla om dom kunde fixa det eller någe sånt, och då fick jag ett par helt nya likadana ridstövlar!!

Gissa om jag blev glad?! För jag har ju haft mina rätt länge nu också, så dom är ju slita och så, ååååh, vad glad jag blev, och vi behövde inte betala en enda krona! haha, vi fick till och med tillbaka 13 kronor, haha, typ för att det är rea där nu, eller någonting sånt;))


Kommentarer
Tuva

sv; hihi nej vi ska inte byta, jag hade inget att göra igår så jag gjorde det dååå:D och ja man ska tänka positiiiiivt;))<33333333333333333

2012-04-28 // 08:53:31
Hemsida: http://cavallii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen