Mobil - Död

2012-04-26 • 07:24:56 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hej, vill bara kika in på morgonen lite såhär och säga att jag inte är död, men min mobil är det!

Det var såhär, att jag skulle byta sånhära kod som man kan ha för att komma in på själva iPhonen, och så glömmer jag bort den, slår fel för många gånger så jag måste återställa iPhonen. Så jag har klarat mig utan den sen  vid lunch igår(!) och har fortfarande inte fått tillbaka den. FML, kommer aldrig mera byta kod. så alla mina bilder, SMS, appar och nummer kommer att vara borta, så ni får mer än gärna skicka nummer! OCh alla som smsat mig sen igår och jag inte svarat, är det därför:p
åååååååh, hur kunde jag vara så klantig?!?!?!?!?! haha, aja, jag får klara mig och jag får fixa alla nummer och sånt och appar sen, liksom hellre en iPhone än att inte ha en? okej, ni fattar nada, men jag försöker se possitivt.

Nej, nu måste jag skynda mig till skolan! hejdååå!
och glöm inte allahopa, langa nummer!

och nu när jag går in på datorn och kollar bloglovin, ser jag att det är över 100st nya inlägg eftersom jag inte har någon mobil.



åh, nusse, fyfasen vad jag inte vill gå i skolan idag, vill såååå mycket hellre vara hos dig(L)
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen