Ridpasset idag!

2012-04-26 • 21:55:24 / Allmänt / Kommentarer (1)

Hejj!

Ridningen idag gick väll helt okej. Vi skulle egentligen hoppat, så jag fick inte ha Eddy (han får inte hoppa). Så jag fick ta Glow! Men sen red vi dressyr iallafall, men jag fick Glow ändå.
Glow är en smal och speciell D-ponny som sparkar bakut eller bockar när man lägger till spöt på baken, men han är riiiiktigt seg så ni fattar inte, speciellt i dressyren. Jag fokuserade verkligen inte på formen, utan på att han skulle gå framåt för det var evigheter sen jag red honom. Tillslut fick vi till tempot rätt bra, och galoppen lyssnade han tillomed i(!)
Men det var lääängesen jag blev sådär svettig, nivet när man blir helt röd och ansiktet bara dunkar, haha


Nej, nu tänkte jag fixa mig och sen dejta sängen för att vila upp mig till imorn, då ska vi springa 6-7 kilometer i skolan!..

Vääääärldens finaste pluttinutt(L)

Kommentarer
Amanda - en satsande dressyrryttare

svar: ÅÅ JAG HAR PANIIIIK!!! Det är ju tävling på söndag också, så ja nu får vi se hur det går :o AHHA xD <3

2012-04-26 // 22:54:37
Hemsida: http://perfectpony.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen