Ridpasset igår med Ferrari

2012-04-12 • 16:31:15 / Allmänt / Kommentarer (1)
Jag skulle rida Ferrari dårå. Vi hade typ "teknikpass" eller vad man nu ska kalla det, altså vi tränade på att få hästen att lyssna och lite snäva svängar!

Vi började med att rida fram, hon var fin och så.
Sen började vi hoppa, först travbommar, fatta galopp precis efter och sen en snäv sväng till höger på ett räcke och sist kombination med tre galoppsprång emallan. Hon blev lite snabb och vi fick in 3 och ett halft språng mellan den första, så det blev lite konstigt, men nästa gång blev det bättre, men hon var fortfarande snabb.

Sen gjorde vi kanske lite saker emellan, men sist red vi en bana som såg ut typ såhär:

javet, den blev väldigt rörig, men banan ar rätt så rörig och lång ;) men som ni ser så är det rätt snäva svänga på vissa ställen!

När vi red, så kändes det väldigt bra! Hon var hyffsat lugn och lyssnade på mig! :D
Sen andra gången givk det lika bra, fast det var högre, och dom snäva svängarna gick också väldigt bra!


Jag är rätt nöjd över ridpasset, för hon har aldrig lyssnat så bra på mig :D


Gammal bild på mig och Ferrarin!
Kommentarer
Julia

Sv; Jag har faktiskt ingen aning hann bara fråga vem jag skulle ha sen började hennes lektion, men du får väl antagligen Ineke eftersom att du är gryyyym på henne!!:*<3333333333333333333

2012-04-12 // 20:21:16
Hemsida: http://jbjrck.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen