Ridpasset på Klerran!

2012-04-10 • 20:56:51 / Dagens outfit / Kommentarer (2)

Hej! Är hemma nu från stallet och allt!

Imorse kom min moster och hämtade mig, vi åkte till henne, fixade i stallet och sånt!
Tog in Landela och Klerran, jag valde att jag skulle rida Klerran, som jag red igår!
Sen efter lunch red vi ut - i regnet. Men det var inte så farligt faktiskt, lite mysigt!;)
Efter att vi gått ett tag så hoppade jag upp, hon var lite fjantig och ville inte stå still, ni vet unghästar;) men vi får träna!

Vi skrittade ett tag, jag kollade gas och broms och hon lyssnade super!
Sen travade vi rätt så länge, mycket längre än igår och det gick bra. Vi red förbi Anneli och Landela för att Klerran har mycket större trav, och unghästar kan ju inte gå lika kort och samlat som Landela.
Ibland blev hon lite snabb, och ibland fick jag tag i henne , men sen lyssnade hon super och jag behövde bara använda sätet:)

Sen red vi på och när vi kom tillbaka fixade vi ordning dom och så.
Jag tycker att det gick rätt så bra, jag länktar verkligen tills vi lärt känna varandra lite bättre!:D och till sommarn kanske vi t.om kan hoppa??:))

Jag kommer förmodligen att åka ut och rida henne 1-2 dagar i veckan!:)) det blir super:D


Nu ska jag snart dejta sängen, så hörs vi imorn då det blir ridning i hoppgruppen på Ferrari:D

Kommentarer
Mizel Eriksson

sv: åh tack, du är fin om någon! :)

2012-04-10 // 22:03:57
Hemsida: http://vibymizel.blogg.se/
Annika - drömmen om 11 barn

Hej! Du var med och tävlade om ett iphoneskal i min blogg. Vinnaren är nu presenterad: http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/april/vinnaren-av-iphoneskal.html#comment

2012-04-11 // 08:09:12
Hemsida: http://nilssonpettersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen