Sörisön

2012-04-30 • 13:48:50 / Allmänt / Kommentarer (1)
Hej hallå!
Hela förmiddagen har spenderats vid Sörön med mamma, pappa, mormor och Edvin. Det är verkligen sjukt mysigt att åka ut i skogen med familjen och bara koppla bort allt. Ni borde pröva på det om ni inte har varit i skogen med familjen. Juste, det finns säkert några stycken där ute som inte vet vad Sörön är, men det ska jag allt berätta. Det är ett ställe där det kryllar av vitsippor. Har åkt dit nästan varje vår i hela mitt liv med mormor och morfar. Jag hade med mig kameran idag så jag kan lägga upp någon bild senare idag eller imorgon. SÅ ha det bra!!
/JB
Kommentarer
Fanny Jaensson

Nu är tävlingen avgjord om den as balla Höök's grimman! Gå in på bloggen och kika om det vart du, om inte så lycka till i nästa tävling!



Kram Fanny - http://hovskrape.blogg.se

2012-04-30 // 23:07:14
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen