Akut hjälp!

2012-08-29 • 05:01:00 / Allmänt / Kommentarer (2)
haha, okej, lungn nu, ingen är döende iallfall!
 
Men jag behöver endå hjälp, för jag har inte ett enda inlägg på lager, eller i utkast! Inga idéer i huvudet har jag heller! Så nu behöver jag verkligen eran hjälp för annars är jag rädd för att uppdateringen blir väldigt låg!
 
Så, kom med massor av förslag! 
Alla  som ger önskeinlägg får länkning om ni har blogg! Verkligen vad som helst kan ni önska, jag försöker fixa allt som är möjligt!:D
 
Såååå, börja önskaaaa!:D
 
Kommentarer
Anna

Istället för att göra en lista "5 saker ni inte visste om mig" så kan du ju göra en om hästen du gillar:)

2012-08-29 // 21:59:30
Hemsida: http://aeap.blogg.se
Amanda - En satsande ryttare

Naw vad söt! :D

Svar: hihi, visst är han:D
Frida

2012-08-30 // 13:59:17
Hemsida: http://perfectpony.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen