Allmännorum..!

2012-08-08 • 21:46:03 / Allmänt / Kommentarer (0)

Gokväll!
Sitter i allmänno rummet elle vad man nu ska säga..? Och kollar film och pratar med dom andra på lägret.
På förmiddagen var det sjukt fint väder sen på eftermiddagen så ba pang, haha, detdär panget står för att det börja regna..;)
Men dagen har vart super och sånt!:D
Haha, vi red även ut första gången idag (om man inte räknar när vi rider till/från hagen) och snacka om att jag har taggad häst, haha, sötnöten(L)

Nej, nu ska jag fortsätta med det jag gjorde innan, vi hörs imorgon och ha det grymt!
Hejdååååååå!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen