Dagen idag!

2012-08-17 • 20:43:49 / Allmänt / Kommentarer (3)
Godkväll på er!
Har suttit och gjort tidsinställda i säkert en timme nu! Så nu är ideérna slut.. Så kom med fler, annars blir uppdateringen låååååg..:(
 
Imorse iallfall cyklade jag hem till Tuva, för att sen cykla till Ebba och sen vidare mot Gustavsvik alla tre! 
Det var skitaskoj, haha, asså åh, söta människor du har i din skola Tuva, nej nu ska vi inte vara dumma.
När jag kom hem satte jag på en film och mös för mig själv, kan vara skönt ibland!
 
Mycket mer har jag inte gjort idag. Imorgon kanske vi åker till landet och sover där, vi får se. Annars åker jag nog upp på stan och kollar kläder, för det känns som om jag inte har några kläder just nu..:s
 
Nej, nu avlsutar vi med ett hejdå, HEJDÅÅÅÅ!
 
Har eran dag vart bra??:))
 
hihi, söten Whisky
Kommentarer
fanny Börjesson :)

sv : ja visst är dom! :D

2012-08-17 // 21:45:25
Hemsida: http://fannyboorjesson.blogg.se/
Ebba Hultman

haha riktigt sexig människor ;):*<3<3

2012-08-17 // 22:02:53
Hemsida: http://ehultman.blogg.se
Fanny Jaensson

Var ni på ute badet eller upplevelse? :D <3

Svar: Upplevelsebadet :D <3
Frida

2012-08-17 // 22:55:55
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen