Design

2012-08-26 • 07:00:00 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hur ofta tycker ni att man ska byta Design/Header?
Själv tycker jag inte att man ska ha designen för länge, blir liksom lite tråkigt då och så kanske man ska ha lite nya bilder. Men jag tycker heller inte att man ska byta för ofta, för det blir bara rörigt!

Den jag har nu har jag ju inte haft så länge, i tre-fyra veckor kanske? Men jag tror att jag ska försöka byta snart, eller inte snart, men om ett tag! Så att den inte blir tråkig, och så kommer ju hösten snart, och då vill jag ha en mera "höst-färg" :)) Fast det är inte det lättaste att hitta någon som gör designer kan jag säga! För jag gör ju inte mina själva, eftersom jag är för bra.. höhö.
 
Men vad tycker ni? Hur ofta byter ni design på bloggen?
 
Några olika headrar jag haft;
 
Dom över har jag gjort, och dom är ju hm, fina.. Eller inte, hahah, så där har ni anledningen till varför inte jag gör mina själv! Fattar inte ens hur jag kunde ha dom, hahah..
 
 
Dom här under är lite finare! ;)
 
 
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen