Hemma!

2012-08-15 • 21:27:34 / Allmänt / Kommentarer (1)
Hemma från stallet nu och kan äntligen sätta mig framför datorn och berätta om min dag!
 
Åkte till stallet vid 5-tiden, och innan det så satt jag, Ebba och Julia i Sveaparken och tjockade i oss en massaaaa pigeliiiiiin, hahah!
Sen när jag kom till stallet tröffa jag en massa gamla godingar som jag inte sett på ett tag, så det var ju sådär småskojigt, höhö:D
Ridningen sen gick helt OK, men kommer ett inlägg om det imorgon!:)
 
Nu som sagt sitter jag här, smsar med människor och är nyduschad. 
Imorgon på morgonen måste jag till tandläkeren, sen tror jag att jag träffar Julia och jag försöker få med mig henne till stallet så att hon kan fota i vanliga gruppen imorn;)
 
Nej, nu ska jag sätta mig och skriva om ridpasset idag, vi hörs imorgon, hejsvejs!
 
Åh, bebis!
Kommentarer
Fanny Jaensson

SV: får nog inte säga så mycket, men kan säga att det handlar om hästar ;) <3

2012-08-15 // 22:47:33
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen